VEGATESZT MAGYARORSZÁGI KÖZPONTJA

Vegateszt.blog.hu allergiavizsgálat a candida-teszt,valamint más komplex kezelések oldala!

www.vegateszt.hu

2014. május 12. 16:51 - VEGATESZT

image_1399886269.jpg_1024x682

Mindig is termèszetgyógyász szerettem volna lenni mi családunkban a természetes gyógymódok alkalmazása hagyománynak számít ezèrt közèpiskolás korom óta tudatosan kèszültem erre a pályára. Úgy gondolom termèszetgyógyászat egy nagyon felelősèg teljes feladat  ès egyben kihivás is.Egy igazi természetgyógyàsz lelkileg elkötelezet és mindig a pàciens a legfontosabb szàmàra ugyanakkor nem nyereség vàgyból való gyógyítàs.Régóta foglalkoztattak az alternetív diagnosztikai és terápiás módszerek,és allergia kérdésének a gondolata,amely először Magyarorszàgra 98-ban bekerült (Nèmetországból eredő) vegatest készüléket ismertem meg.Abban a szerencsés helyzetben voltam hogy mind a három készülékkel dolgoztam igy az alapoktól ismerem a vegateszt készüléket.Az allergia mára sajnos népbetegségnek számít.12-évvel ezelött kimentem Németországba,és itt ismerkedtem meg a Fekete erdöböl származó Vegateszt Expert és a Vega Select  készülékekkel,amely nemcsak a DIAGNÓZIS felállításában segít,hanem KEZELÉSRE is szolgál.2008-ban a vegatesztre szakosodtam elsőként Magyarországról elvégeztem a Wegamed Akadémiát,és a készülék használatáról mindent megtanultam .(itthon nincsenek még ilyen irányú képzések). Lehetőségem nyílt Németorszàgban Leer-ben kórházban gyakorlatot elvégezni majd egy híres hamburgi orvos-természetgyógyásszal együtt dolgozni.Ezeket a tapasztalatokat  ès tudást szeretném most Magyarországon kamatoztatni.Hosszú évek kemény tanulása hozta meg azt a szaktudást,amivel segiteni tudok a hozzám fordulókhoz.
Varga Endréné Zsófi

komment
süti beállítások módosítása