VEGATESZT MAGYARORSZÁGI KÖZPONTJA

Vegateszt.blog.hu allergiavizsgálat a candida-teszt,valamint más komplex kezelések oldala!

Komplex táplálkozás.-az individuális tanácsadás.

2019. július 18. 12:11 - VEGATESZT

Komplex táplálkozás.-az individuális tanácsadás.
A Vegateszt International Center Budapest Igazgatója.Varga Endréné Zsófi.
Minden 19.-évvel ezelött kezdődött mikor még nem voltak ilyen fájdalommentes vizsgálati módszerek Magyarországon autódidakta módón tanulmányoztuk mivel nem volt semmilyen képzés ebben az irányban(talán hárman voltunk Magyarországon aki kiprobálhatta ennek a lehetőségét),és szinte senki nem foglalkozott ennek a módszer alternativa adta lehetőségével de a gyógyszermentes terápia lehetőségével sem( nem is hittek sokan benne),kevés bió bolt volt,nem voltak gluténmentes pékségek,nem volt tejallergiások boltja,nem voltak mentes.- gluténmentes recept könyvek,nem akart senki se glutén,és tejmentesen életmódot élni szinte mint szakma senki nem foglalkozott vagy is elenyésző ember akart életmódtanácsadó vagy dietetikus,táplálkozás tanácsadó lenni gyakorlatilag nem akartak se a megelőzéssel foglalkozni sem pedig ezeknek már akkor is jelenlévő problémáknak az orvoslásával senki nem látta előre,hogy a vegyszerek,és a táplálkozás hozta rendellenességek milyen károkat tudnak okozni.Nem végeztem marketing szakot nincs jogi diplomám,nem vagyok közgazdász,vegyészmérnök,vagy iskolai tanár vagy aki rádöbbent “hirtelen” valamilyen szakértő vagy tanácsadó lesz más szakmába sohasem dolgoztam.Én kezdetektől mindig is az egészségügyben szerettem volna dolgozni mi családunkban a természetes gyógymódok alkalmazása hagyománynak számított.Nagyon hosszú utat jártam be mire eljutottam idáig.Vicces mert amikor 1998-1999-ben elkezdtem evvel a területtel foglalkozni senki sem akarta ezt csinálni,sőt mindenki elutasitotta senki nem volt nyitott arra ebben az irányvonalra amelyett a mai napig képviselek mindehol falba ütköztem mindig azt mondták ez egy hülyeség de soha nem adtam fel mindenki azt a tanácsot adta mennyek marketingesnek vagy csináljak jogi diplomát mert ebben van a jövő.Én egy szakmába nem egy jövőt akartam látni hanem inkább az emberek segitsége vonzott,és szerettem volna egy dolgot az egész életembe végezni de azt a legmagasabb szinten.Mivel mi nagyon erősen allergiásak voltunk az egész családban,és mindig kénytelen voltunk mindig minderől lemondani ezért mindig a tudatos táplálkozás mellett tedtem le a vogsomat,és ebben az irányban is kezdtem meg a tanulmányokat.Én mindig az embereket holisztikusan akartam látni ezért is iratkoztam be a Holiszta egyetemre annak idején.Azt vallom hogy tudatos táplálkozás nincsen egy vizsgálati eredmény nélkül.Továbbá azt gondolom,hogy folyamatos étrend táplálkozás sincsen folyamatos kontroll vizsgálatok nélkül.Van olyan páciensem aki 17.- éve folyamatosan azt az étrendet tartja be amit előirtam neki,és évente egyszer kontroll vizsgálattal ellenörizzük a hiányoka a szervezetében ,és kivállóan érzi magát a bőrében.Van olyan akinek 19,-évvel ezelött gluténmentes étrendet javasoltam amire akkor mindeki természetesen csak mosolygot mivel akkor mindenki erre fityet hányt,és kiválóan érzi magát.Az individuális komplex táplálkozás arról szól hogy az egésszét nézzük az emberi szervezetnek,és annak minden apró részletét,és ahoz állitjuk be neki az étrendet.Ez jelenleg egyedülálló.Általános étrendek nincsenek vagy is léteznek de úgy gondolom azok kevésbé vagy egyáltalán nem hoznak eredményeket.-ezért nem javaslom hogy bárki is hozzá fogjon bármihez még nem derült ki mire van szüksége a szervezetének.Minden szervetnek meg van a saját bio ritmusa minden szervezet egyéni problémákkal küzd nem mindkinek egyforma a szervezete komplex müködése. Erről szól a komplext táplálkozás.-az individuális tanácsadás nagyából 20.- éves tapasztalattal a tejmentes,gluténmentes étrendektől cukor,és a vagyszer okozta károkig.
www.komplextaplalkozas.hu.-oldalon megtalálsz

komment
süti beállítások módosítása